En kalender till min mor...

Förra året gjorde jag en 15x15 kalender till min mamma, då var det bara stämplade sidor och den var "helt hemmagjord". I år fick jag en kalender från Creativ Club så då blev det att jag använde den - tyvärr har inte inspirationen varit på topp så det är knappt några dekorationer...
Framsidan består av lite foton från våran fjällsemester:

Januari & februari fick bli lite kort på mamma själv och vi syskon:

Mars & april fick bli på barnbarnen eftersom 75% av dom fyller år under dessa månader:

Maj & Juni fick bli lite planteringsinspirerat eftersom mamma gärna är i trädgården och planterar m.m

Juli & augusti blev så här (hade en massa nya stämplar som kom till användning):

September & oktober blev min favoritsida, fotona är tagna när vi var till fjällen i höstas:

November & december blev ett Magnoliacollage:

Sidorna är inte riktigt så platta som dom ser ut, en hel del av grejerna sitter på 3D-kuddar.

Lämna gärna en kommentar innan du lämnar sidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0