Tävling i Lund & ett kort


"Unik" hoppar vattengraven i rakbana i söndags.
Helgen som var tillbringade vi i Skåne (Vi passar på när vi har djurvakter som kan bo hos oss och ta hand om djuren som inte får följa med...).
Det var tävlingar i Botaniska trädgården i Lund. Våra kaniner hoppade ganska bra, men det blev ändå bara tre placeringar. "Phille" (som tydligen inte fastnade på bild i helgen) tog två placeringar i krok och min nyaste kanin "Aero" tog sin andra placering i krokig bana = bara 1 placering kvar innan det är dags att hoppa på högre höjder!

Jag fick hjälp med leverans av denna hängelstämpel som jag så länge velat ha och nu fått tag på till en aldeles för dyr peng, men nöden har ingen lag heter det väl?

Den här Hänglastämpeln har jag velat ha så länge, men jag har tyckt den blivit för dyr varje gång den funnits på Tadera.
Men nu sista gången jag såg den där så kunde jag inte låta bli att tokbjuda, den blev visserligen alldeles för dyr, men nöden har ingen lag. För att slippa betala rekommenderat brev så bad jag en bekant som bor i närheten av säljaren att hämta stämpeln, sedan levererades den vidare osv och till slut så fick jag min efterlängtade stämpel. Så nu har jag gjort ett tackkort till Eva som hämtade den! Tack Eva!!!

Men vad det är svårt att ta kort på korten, mycket lättare att scanna in dom - eller det är ju inte svårt at ta bilden, men att få den bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0