Ullaredsinköp



Först var jag in på Panduro Outlet för jag skulle köpa Bokstavsstämplar.
Men kom ut med en massa annat också, så går det när man har gubben med som puschar på.
Sedan ville jag in på Granngården, dom har ju en del Scrapgrejer, men jag tyckte det blev nog så dyrt på Panduro så jag skippade det. Väl inne på Ge-Kås så blev det ett sortimentskåp, ett cd-fodral där jag tänkte ha mina minneskort och foldrar till Slicen och en påse med färdiga rosetter när man har brått och vill fuska...
Det blev givetvis lite annan smått och gott också, men inte som hör till kort/scrapdelen.

På väg till bilen frågar gubben om jag inte ska in på Granngården i alla fall och eftersom jag inte hade någon plånbok på mig kändes det tryggt, så jag sa att jag skulle springa in en snabbis bara för att kika. Han tyckte det var lugnt, jag kommer in när jag packat in grejerna sa han, lite småpengar har jag kvar. Vilken tur jag gick in, jag hittade en förpackning med superfina band!!! (sedan slank det ner en chalk & en förpackning med trollsländebrads). Gubben tjoar på mig och såg helt uppspelt ut så jag lämnade scrapavdelningen och gick till djuravdelningen och där hade han hittat en stor klöspelare. Det slutade med att vi inhandlade den också, nåde katterna om dom nobbar den!!!

Men som synes så nobbade i alla fall inte Troll den, sedan kom Fluff in och hon la sig och somnade i "hängmattan" längs till höger på pelaren. Dom andra två gamlingarna, Lotta & Grogg, var föga inponerade.

Det blev ingen billig tripp till Ullared, nu ska vi säkert dit om ett par veckor igen - min son, mor & storebror kommer på en snabbvisit på en dryg vecka och sonen brukar vilja åka dit och göra av med lite pengar...

Kommentarer
Postat av: Tiggy

Vilka härliga köp ni fick gjort! Så läckra scrapsaker. Kattställningen ser jättefin ut, den blir nog uppskattad med tiden av allihopa.

Jag har också ett katträd med 'hängmattor', två av mina katter tokälskar att snarka i dem. :)

2009-07-13 @ 09:42:23
URL: http://www.tiggys.blogspot.com
Postat av: Lena

Hej på dig!

Vad fina saker du hittat i Ullared då. Jag var dit i fredags men hade inte alls så mycket som du med mig hem. Nu kan du göra mycket fint. Roligt att skapa när man har nya saker att jobba med. Ha det gott. Lena från Värnamo

2009-07-13 @ 18:53:20
URL: http://lenika7.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0