Hittade en tecknad kompis...



Vi var på väg till en kaninhoppningstävling i Kalmar. Med oss i bilen hade vi ett par tjejer från klubben och eftersom resan är rätt lång så hade dom med sig en massa Min Häst (en tidning för hästtjejer/killar). Jag satt och slötittade i en tidning (OBS!!! Jag körde INTE) och helt plötsligt får jag se en kompis från förr i tiden som tecknad serie. Det kändes helt galet roligt och jag bestämde mig för att skicka ett kort till henne. Hon har uppfödning av Gotlandsruss så när jag hittade denna stämpel från Panduro på tradera så köpte jag den, hörnstämpeln är även den från Panduro och tradera. Kortbasen har jag köpt billigt hos Scraplyckan, det fina prickiga bandet är från Hobbyhuset och cirklarna med bucklig/scaloppad kant har jag gjort med min älskade Slice. Blomma & blad är köpt på tradera. Motivet är färglagt med Tombowspennor (jag är helt grön på att färglägga med dom, men kul är det), sedan är det ett par duttar glitterlim på dom stämplade blommorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0