Varför är man så...

... jag kan inte ens sätta ord på det. Jag beställde lite grejer från Scraplyckan som jag fick hem i torsdags (tror jag det var). Jättefina papper för 5:- och lite stämplar, men varför i hela fridens värld köper man 1 dubbelsidigt papper? Det kostade alltså 5:-, varför inte köpa några papper med samma motiv???

Äh, jag får väl lägga en beställning till snart...

Jag har gjort ett kort till jobbutmaningen, men kan inte lägga upp det eftersom min jobbarkompis som utmanade mig inte får se kortet förrän hennes är färdigt. Kortet skulle ha minst ett stämpelmotiv, mönsterpapperet skulle vara randigt och det måste stå något på kortet (texten ska vara utskuren, stansad eller så, stämplat eller handskrivet var ej tillåtet).

Till nästa gång är det jag som ska fixa utmaningen, jag har börjat tänka lite på det och ännu har jag bara kommit på att det ska vara ngt "frostigt" med på kortet.

Nä, nu ska jag slänga i ytterligare ett par kort gjorda & levererade 2007:

Det här fick P´s morfar på hans sista födelsedag.

Och detta fick P´s mormor & morfar som julkort, jag blev riktigt nöjd med det minns jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0