Påsk och släkt på besök

Äntligen blev det påskvecka, min son, mor och moster har efter en lååån väntat kommit ner för en veckas besök.
Jag passade på att göra ett kort till min brors äldsta dotter som fyller år snart, men jag lägger inte ut det förään det närmar sig, inte för att jag tror hon går in här och kollar, men för säkerhets skull. Jag ska skicka upp det med min mor så att Posten slipper ta sitt ansvar att det kommer fram, dom är inte så duktiga på det alla gånger...

Min son fyller år i slutet av månaden, men han får sitt paket/kort nu, så det lägger jag ut:

Kartongen var en färdig mall som följde med Creative Club, stämplade upp en groda av okänt märke.
Även grattisstämpeln är av okänt märke (vet du vilket märke dom är av så skriv det gärna i kommentaren).

Förra helgen hade vi en klubbkompis på övernattning och av henne fick vi detta underbara påskkort:

Jag och A på jobbet bytte kort med varandra och så här såg hennes kort till mig ut:


Ha en fortsatt trevlig Påsk eller vecka, beror på när du kikar in här och kanske lämnar du en kommentar???


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är visst här och kikar:)Jätte roligt att kunna följa hur ni har det:)

2010-04-04 @ 21:52:48
URL: http://hundarnaifokus.blogg.se/
Postat av: sara s

Ha, ha, vilken tur jag inte la ut det då ;0)

2010-04-05 @ 18:52:37
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha att jag diggar den stämplen som du hade på paketet till Robin, vilken tur att du köpte den =)

2010-04-07 @ 20:23:14
Postat av: sara s

ja, visst är det häftig?! Tack för att ni "tvingade" mig att köpa den...

2010-04-08 @ 13:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0