Bröllopskort & Klump mfl.

Häromdagen så blev jag uppvaktad på jobbet för att vi gift oss. En fin bukett med ett jättefint handgjort kort av min arbetskompis A + ett presentkort som arbetskamraterna skrapat ihop till, det blev en fin middag på en restaurang, dm tycker nog jag behöver äta upp mig - not -. Sedan så har det efterfrågats bild på Klump & Klumpen så det får bli lite fiskbilder också...

Här är kortet A gjorde:


Och en närbild på stämpeln hon lånade av mig, hon tog glitterlim och smetade ut på klänningen, riktigt fin effekt:


Blommorna:


En del av fiskarna var döpta hos förra ägaren, kanske av hans yngsta dotter? Det var i alla fall hon som var jätteledsen och grät när vi åkte därifrån med deras fiskar, usch vad jobbigt!
Här kommer i alla fall Klumpen och man ser frun inne i grottan bakom honom, verkar som om hon håller på att förbereda lek, inte för att han kommer att rymmas där inne men...


Och här har vi en annan fisk som vi fick av min arbetskompis A´s föräldrar:


Mer blir det inte idag.

Ha en bra helg och lämna gärna en kommentar om du varit här och hälsat på!


Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså jag diggar verkligen klump, lite unik fisk men han ser ju så härlig ut, sådan mun skulle man haft haha.Kram

2010-01-30 @ 10:05:36
Postat av: sara s

Du kan få honom & henne, vi "måste" göra oss av med dom och Malawisarna vi fick av föräldrarna... =0(

2010-01-30 @ 19:10:15
URL: http://enuffes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0