Trevlig post!

Idag så fick jag jätterolig post. Dels kom det två ark clearstamps - Penny Black - som jag köpt på Svensk Scrapbookings Forum. Dom fotade jag inte kom jag på och nu ids jag inte springa upp och fixa med det. Men jag fick handgjorda födelsedagskort!!!

Först öppnade jag detta:

Det är från min arbetskompis A, jättefint kort med en lite annorlunda vikning.

Tacka A, det är snart dags för mig att göra ett till dig!

Sedan så öppnade jag detta:

Det är från en kaninhopparkompis och där blev jag riktigt glatt överraskad, det hade jag inte väntat mig!
Hon klagar på att hon inte får till blomarrangemangen!!! Jag tycker hon är hur duktig som helst, eller hur?

Himlar vad glad man blir när man får handgjorda kort, undrar om andra blir det också???  Två superfina kort, lite nya stämplar + att jag har "beställt" en kaninunge som kommer nästa helg - men det har jag inte vågat berätta för mannen min ännu... kan en födelsedag bli bättre?

Ang. kaniner så hade vi tänkt försöka sluta med kaninhoppning och kaniner, inte tvärsluta, men åtminstone inte skaffa några fler utan tävla med dom vi har så länge dom vill sedan lägga detta på hyllan, men det går inge bra att inte skaffa fler...

Lämna gärna en notis om du sprungit in här!


Kommentarer
Postat av: Marielle

oj, jag gillar verkligen vikningen på första kortet, (måste testa!!) :D

2010-07-30 @ 20:07:00
URL: http://estetrain.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja den 30 september väntar jag mig ett kort.Köpte mig lite mer embossing pulver i dag, rosa och svart + en ny distress (brun) behöver fylla på mitt lager lite :)

Kram

2010-07-30 @ 20:09:17
Postat av: Mia

Går jättebra att dra ner på kaninerna :) Härligt att du har haft en trevlig födelsedag, kram.

2010-08-01 @ 23:23:00
Postat av: Anonym

Går jättebra att dra ner på kaninerna :) Härligt att du har haft en trevlig födelsedag, kram.

2010-08-01 @ 23:23:27
Postat av: Malin

GRATTIS!!! Kul att du haft en bra dag!

2010-08-02 @ 00:06:23
URL: http://hundarnaifokus.blogg.se/
Postat av: Cathrine/caca

Ett litet grattis i efterskott! Kul att du verkar ha haft en bra födelsedag. Tack för de gulliga kommentaren du skriver i min blogg, blir jätteglad!

2010-08-03 @ 21:45:20
URL: http://www.cacaspyssel.wordpress.com
Postat av: Åsa/asamia

Å vad roligt med så fin post.

Grattis i efterskott!

2010-08-09 @ 07:36:36
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0