Grattis Ågårdens stuteri!

Min kompis har startat stuteri. Ågårdens stuteri, gå gärna in och kika på hennes underbara hästar! http://www.agardensstuteri.se/

Vi ska snart åka och hälsa på dom så jag har gjort ett kort och gratulerat till stuteriets första föl.

Stämpeln är från Panduro, färglagd med Tombows, "Sixten" är använd till att stansa ut Spellbinders, som jag använder mer och mer! Kanske för att jag fortfarande inte fått ordning på min Slice (den skär konstigt och butiken - Handarbeta - som jag köpt den av vägrar ta tillbaka den, hon kräver att jag ska skicka den till tillverkaren, så det är ett fall som ligger hos ARN - allmänna reklamationsnämnden).

Åh, måste få slänga in ett foto till, jag testade kamerans (Coolpix L22) macro, och jag tycker Penseér är så söta!


Ha en trevlig eftermiddag, det ska i alla fall jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0