Grattis på Bröllopsdagen!

Idag är det två år sedan vi var på ett supermysigt bröllop. Min mans barndomskompis gifte sig och vi var bara fyra gäster. Dagen innan bröllopet träffade vi bruden för första gången, vi var på picnic på Skansen tillsammans med hennes val av gäster - dom hade bestämt sig för att bara bjuda två gäster var. Hennes gäster var hennes dotter och hennes bror. Bröllopet hölls på Skansen och var hur fint som helst, sedan åt vi på en närliggande restaurang.

Jag har i alla fall gjort ett två-års kort till dom och så här blev det:
 

Jag har stämplat Scraplyckans "pottungar" och målat med distresser, Spellbinders är använt, jag har glitterlim på hjärtana, Hugos knappar och Livas rosett. QK hjärtana har fått pearlmakers pärlor på sig. Mösnterpapperet är från Creative Club.

Ha en härlig vecka, snart är det midsommar!


Kommentarer
Postat av: Jörgen & Ingela

Hi hi, vad du är lattjo! Kortet är väldigt gulligt! När gifte ni er förresten? Hade mina aningar i vintras när vi träffades, men då var det så mycket annat som snurrade i huvudet med Jörgens sjukdom.

GRATTIS i efterskott!

Kram från Ingela & Jörgen

2010-06-30 @ 15:31:06
Postat av: sara s

28 december - "menlösa barns dag" tycke vi passade för oss, haha



Tackar! Vi måste se till att träffas, vad sägs om en kombinerad surströmming och kräftskiva? Hälsa hem!

2010-06-30 @ 20:45:51
URL: http://enuffes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0