Här händer det inte mycket

Ett kort till mannens mammas fästman.

Jag måset erkänna att inspirationen trytigt (heter det så???), sedan det blev bråk om Slicen med Handarbeta (hon vill inte ta emot reklamationen fastän det är inom garantitiden) så har mycket av lusten att gå in i scraprummet försvunnit, men jag tog mig in i fredags och gjorde ett försök till ett kort i alla fall. Kortstommen är köpt på Ge-Kås, motiv- och textstämpeln är från Stämpelboden, färglagt med Tombows.

Idag, söndag så var jag, mannen och min arbetskompis A till Borås på mässa, jag hade inte så mycket att köpa men det kan ju vara bra med inspiration i alla fall. Nu var det så att en utställare hade kanonpriser på distresser så jag blev bara tvungen att köpa 10 av dom nya färgerna för dom kostade under 40:-/st... Jag hade redan köpt två andra för 45:- st vilket jag tyckte var bra pris, men nu har jag i alla fall alla färger. Sedan blev det tre ark EZ mount, några stämplar, bla. denna textstämpel:

Bonusdottern gjorde ett kort till sin mamma som snart fyller år.

En Spellbinders blev det visst också, scallopped cirkel large som jag hittade till hyfsat pris, däremot så blev det inga Tombows, dom jag hittade låg på mellan 35 och 41:-/st = rena rånet!

Köpte begagnade som jag tror är i bra skick för 20:-/st, det är bra kurs.

Nä, nu ska jag inte tråka ut er mer, jag går in om ett par dagar och skriver lite om vad mer vi hittat på i helgen + att jag ska fösöka fota en hylla jag vann, mer om det under kommande vecka...

Ha det gott och lämna gärna en krumelur så blir jag glader


Kommentarer
Postat av: peppe

Vilka fina kort ni har gjort.

2010-03-14 @ 18:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0