Födelsedagskort

Nu kan jag blogga födelsedagskortet till min kompis, jag tycker det är svårt att göra "inte vintriga kort" på vintern, men det här kortet blev verkligen inte vintrigt:
Stämpeln är en Lykkastämpel från Scraplyckan färglagd med TB.
Grattis är utstansat med "Sixten", det är alfabetet Haunted, jag har problem med det, på mitten av plattan så skär den inte ut bokstäverna ordentligt. Spellbindersdies är som vanligt använt också. Kortbasen är från Creative Club och öppningen är ihopknutet med ett prickigt organzaband. Mönsterpapperet är från ett Stack (heter det så, en katalog med papper) som jag köpt på Ge-Kå´s.

Grattis "Borre"!


Kommentarer
Postat av: Maria Borvall

Tack så mycket=)Kortet är jätte fint!



Nu får vi se till att bestämma en dag som vi kan träffas!

2010-12-05 @ 15:11:57
URL: http://www.agardensstuteri.se
Postat av: sara s

Mmmm, det måste vi bara göra, jag ska bara se om/när vi ska till Skåne, annars är vi lediga jämt på helgerna framöver!

2010-12-05 @ 18:47:32
URL: http://enuffes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0