Kortverkstad och lite annat

Jaha, då var snart denna helg slut. Fredag efter jobbet gick åt till en Ullaredstripp, vi behövde priser till klubben. Det är ju bara så *** mycket folk där, det blev inte supermycket priser handlade, men vi klarar oss i alla fall ett tag. Handlade lite eget också, det bästa var att jag fick tag på lite kläder att jobba i...

Lördagen var en tävlingsdag, kaninerna gick faktiskt hyfsat, dom har gått jättedåligt på senaste tiden, men det blev 4 placeringar och en precis utanför placering, och dom flesta av kaninerna gick ganska bra.

Dagen idag har gått åt till korttillverkning, kloklippning och utsläpp av kaninerna och jag har hittat en hund som jag blev kär i, har inte hunnit visa mannen ännu, men jag hoppas han faller för den...

Det här kortet var ett kort jag skulle ha lagt ut i måndags, men har inte kommit mig för det förrän nu.

Hade ingen insiration, men så hittade jag en oanvänd stämpel (det är ju i och för sig dom flesta av mina stämplar)
Punchade ut lite små silverflingor, sedan står det stämplat God Jul men det syns inte. Mönsterpapper från Panduro.

Sedan utmaningskortet till jobbet som ska med i morgon.
Svart, brunt och valfri färg (rosa), mönsterpapper, bling, band, stansat, bokstäver, glitterlim och blommor var utmaningen och så här blev det kortet:


Och nu höll jag på att göra bort mig, jag tänkte lägga in ett kort som en kompis som fyller år snart ska få, men det ska jag inte göra än.

Nu ska jag ut och ta in sista kaninen för idag.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Christel

Gud va tjusiga kort du gjort, du har vatt flitig som bara den. Nu får jag ångest för att hinna ikapp ;)

2010-11-23 @ 08:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0