Älskade Bobby!

Dom flesta som har en hund älskar den ju massor och det gör vi med Bobby också. Jag har haft många hundar genom åren och jag har älskat dom alla men med Bobby är det något speciellt!

Jag är dålig på att ta kort på honom, ja att fota överhuvud taget, det är inte bara det att jag är dålig på att ta kort jag är dålig på att ha med mig kameran trots att vi har en systemkamera och en kompakt så att det ska gå ta riktigt bra bilder OCH en liten för att det ska vara lätt att ta med kameran. Jag vet inte hur många gånger vi svurit över att vi inte haft med kameran. Men lite kort har vi tagit på vår guldklimp:


20 januari, Bobby är 5 månader


19 mars, här är han 7 månader



28 maj, lite drygt 9 månader, leker tillsammans med min brors 1 år äldre tik som tyvärr bor 120 mil bort.


31 juli, nästan 11½ månad - här vinkar han


31 juli, alla lockar håller på att trilla av, hoppas dom växer ut igen...


Han är ju bara för snygg!


Våran älskade Bobby!

Jag ska försöka ta mig i kragen och blogga honom 1 gång i månaden, kan ju vara lämpligt att göra det kring den 19:de som är hans födelsedag...

Kommentarer
Postat av: MormorMargareta

Vilken härlig hund! Visst är det som du säger, att alla älskar sin hund.

Vår dotter hade en dvärgschnauzer när hon bodde hemma. Naturligtvis var det världens underbaraste hund - i våra ögon!

Ha det gott! Kram!!

2011-08-02 @ 22:56:52
URL: http://mormormargareta.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för den fina kommentaren i min blogg!

Vilken underbart vacker vovve ni har! Påminner lite om min hund jag hade när jag bodde hemma. Bra tips om man inte har med sig kameran överallt är en mobil med bra kamera i. Sedan jag skaffade min iPhone tar jag alla bilder med den. Och det är ganska många det...

Ha det bra!

2011-08-02 @ 23:18:38
URL: http://www.kreativgegga.blogspot.com/
Postat av: Carmen

Vilka fina bilder!Han blev sååå snygg!

Ha det gott!

2011-08-09 @ 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0