Grattiskort!

Idag fanns det tre grattiskort i brevlådan.


Från Svärmor och Yatzymästaren, vi spelar alltid yatzy när vi träffar svärmor och plastsvärfar och han har fått för sig att han är Yatzymästare och det kan han väl få tro...


Det här kommer från min kompis Sofia i Norr, det är bara så tråkigt att vi aldrig träffas, men vi hörs i alla fall ett par gånger om år!


Och det sista kortet är från min (arbets)kompis Anna, hon säger själv att hon känner sig ringrostig och blev inte nöjd med kortet, men jag tycker det blev jättefint!

Tack alla andra som gratulerat mig, man kan ju tro att man fyller jämna år. Det började att min första svärmor (min sons farmor) ringde och gratulerade mig, sedan ringde min son, jag har fått dessa tre kort och en massa hälsningar via facebook (fast jag förstår inte riktigt hur man ser dom, jag såg det på mailen...).
Själv firar jag inte så mkt, vi hade tänkt köpa hem lite fika från kondis, men inget såg lockande ut så det fick vara. I kväll ska vi äta rökt öring (rester från gårdagen) så det får väl räknas som lyxmat på födelsedagen, kanske åker vi ut en sväng och fiskar i kväll, just nu är det för varmt.

I morgon bloggas veckans julkort, ett kort i blått och silver.

Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Stina

Grattis vännen hoppas du ha haft en bra dag många kramar ses nästa vecka

2011-08-01 @ 20:20:13
Postat av: carmen o.cony

GRATTIS SARA!

Hoppas du har haft en fin dag.Jag kollar din blog nästan varje dag på hoppningen att du lägger på flera bilder med Bobby.Hoppas ni är glada av honom,han är mycket speciell.

Ha det gott!

Hälsningar i mängd av C& C

2011-08-01 @ 21:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0