Panik, bröllopskort och GRATTIS!!!

Panik för att det verkar som hårddisken jag har alla mina kort på har pajat =0(
Jag har haft korten på min gamla dator, men med tanke på datorns aktningsvärda ålder så köpte vi en lös hårddisk och la över alla kort på den och nu verkar den som den lagt av. Jag får lämna in den till butiken vi köpte den på och se om dom kan få tag i bilderna, dom har gjort underverk förr...

Bröllopskort för att om ett par timmar ska vi bort till Vaktmästaren och hans fru på kaffe och dom har visst varit iväg och gift sig i smyg. Vi är lite dåliga på det här med gåbortpresenter men vi köpte en presentförpackning med lite finare sylt och saft och så fixade jag ihop ett kort, vi är ju inte så där jättebekanta med dom så det blev ju inte personligt anpassat eftersom vi inte vet just någonting... men precis nu när jag skriver det så kom jag på att han är ju jättefotointresserad så jag slänger på en filmstrip från TH och så här blev det;


Tro, Hopp & Kärleksstämpeln kommer ifrån Stämpelboden (eller Vilda Stamps, kan aldrig lära mig).
Noterna & brudparet är Panduros clearstamps sedan är det bara lite blommor & blader och ett prickigt organzaband.

GRATTIS säger jag för att världens bästaste hund fyller 1 år idag.

Den här bilden togs för någon vecka sedan, just idag störtregnar det ute, hund och husse ligger och slöar så jag tror inte det blir så bra bild på födelsedagsbarnet. I present fick han ett stort märgben, jag tror i och för sig inte han märkte att han fyllde år, vi är rätt så bra på att skämma bort vår lillkille aå han märkte knappast någon skillnad. I går var det finare väder så då fick han träna lite sök, vi shejpade och då fick han lista ut att han skulle kliva i en banankartong med alla fyra tassar, hoppa upp på en parkbänk och till sist buga, men det gick si så där med bugningen. Sedan fick han vinka, ligga på sidan, rulla och krypa bara för att han inte ska glömma bort det han redan lärt sig.

Nästa vecka så är hans semester slut då ska han börja följa med P på jobbet igen, han är efterfrågad och saknad så det blir nog roligt för honom att få komma tillbaka efter en lång skön semester.

Ha det gott mina vänner och glöm inte att skriva en rad så jag ser vilka som hälsat på och har du blogg så kommer jag garanterat att kika in, tyvärr så har jag inte kunnat lämna kommentar hos alla eftersom det inte finns namn/URL att välja när man ska skicka kommentaren...

Kommentarer
Postat av: Stina

hejsan Sara hoppas allt är bra med dig och alla på jobbet saknar er jätte mycket, med mig är det bara bra, skolan gå framåt ska skriva provet på måndag hoppas jag klara det

sen är det bara det praktiska kvar ha inte hört något från willys än men jag ska hålla er uppdaterade,

kram från mig hälsa alla

2011-08-19 @ 19:50:50
Postat av: sara s

Hallå Stina!

Roligt att höra av dig, allt är bra med oss men vi saknar er, det är inte lika livat i holken längre =0(



Ha det, vi hörs!

2011-08-19 @ 23:50:50
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Carmen o.Cony

GRATTIS BOBBY!!!!!!!!!!!!

2011-08-20 @ 06:06:56
Postat av: Mormormargareta

Jättefint bröllopskort du gjort! Smart med filmstripen.

Vilken mardröm med hårddisken! Hoppas det löser sig!!

Fin hund ni har! Ljuvligt foto på den!

Ha en bra vecka!

2011-08-22 @ 08:57:55
URL: http://mormormargareta.blogg.se/
Postat av: stina

hejsan Sara roligt att träffa dig i lördags jag klarade provet i dag (måndag) så nu är det bara det praktiska kvar sen är jag cnc operatör härligt,

hoppas allt är bra med dig saknar er jätte mycket måste försöka komma hälsa på er framöver



många kramar

2011-08-22 @ 16:52:13
Postat av: Åsa/asamia

Å vilken söt hund du har, och vilka fina kort du gjort. Jag gillar också den där fina tomten ;0)Hon är sååå duktig att rita Carina.

2011-08-25 @ 17:24:04
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin han är "lilla" Bobby :-)..

2011-09-02 @ 21:23:38
Postat av: Anna

Haha övre kommentar var från mig. Missade att skriva mitt namn.

2011-09-02 @ 21:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0