3 av 21

När jag ändå höll i kameran så fotade jag djuren på min väg mot överföringskabeln.


Första fotot blev på Bobby 15 månader


Sedan dök Troll upp, 3 år


Och Lotta ligger i en obäddad säng... Skönheten är 11 år

Vi är skruttdåliga på att ha med oss kameran och fota, jag har LÄNGE tänkt ta med den till stallet och fota kaninerna men glömmer den jämt.
Rubriken 3 av 21, betydde att jag fotade och la in bilder på 3 av 21 av våra djur (då är ju inte fiskarna inräknade).
Dm som inte kom med var dom två mellangamla katterna och alla 16 kaninerna.

På tal om kaninerna så har jag tidigare i höst gjort en hemsida som handlar om våra djur, så välkommen till:
http://enuffes.weebly.com/index.html

Kommentarer
Postat av: peter

villka fina djur

2011-12-04 @ 16:00:18
Postat av: carmen

Wow! Lotta är verkligen en skonhet.Grattis!

2012-01-15 @ 20:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0