Alla julkort skickade

Idag är ju sista dagen att skicka julkort om dom ska hinna fram i tid. Så vi stresade på och skrev adresser och julhälsningar sedan vi bestämt vem som skulle få vilket kort och så här blev det:


Jag börjar med ett klockrent kort enligt mig, min son läser till dataingenjör (tror det heter så).


Nr. 2 är till Sofia i Norr, hon har bantat jätteduktigt så jag tror hon ser ut så här nu:


Broderns Mellandotter får kort nr 3:


Nr 4 går till min farbror med fru:


Nr 5 hamnar i Kolmården hos min mans barndomskamrat med fru, dom är ute på långresa just nu, men kommer hem ngn gång i början av året:


Nr 6 är kortet till mannens mamma och hennes karl:


Kort nr 7 går till min barndomskamrat, barnen i fönstret assosierade jag till hennes två barn: 


8:an stannar här, det kortet ska bonusdottern få.


Klubbens ordförande med familj får detta kort, jag bara älskar Mimmi mus från Vilda stamps


Kort nr 10 ska min mamma och bror få, hade tänkt ett annat kort men kom på att dom fick i så fall samma motiv som förra året även om det var ett helt annorlunda kort då. Denna snögubbe letade jag länge efter, han är sååå fin:


Moster ska få det här kortet, jag tyckte kortet kanske blev lite "enkelt", men ändå elegant. I morgon ska jag nog blogga kortet jag fick i från henne, superfint!!!


Nr. 12 går till Skåne och paret vi köpte älskade Bobby utav:


Nr 13 går till Maria med familj som vi träffar alldeles för sällan...


nr 14 ska vi skicka till min sons farmor och farfar.


Nr 15, ett av mina favoritkort, inte så ofta jag blir jättenöjd med korten jag gör, men det här tyckte jag blev bra och det ska hamna hos bror min med familj.


nr. 16 är då till broderns äldsta dotter


Nr 17 ska till min kusin med familj, dom har en dotter på 5 år (tror jag) så jag tyckte detta kort passade dom.


Nr 18 är till min kortskapande hopparkompis.


Det var visst alla, det är några till som ska bloggas, men det är kort vi kommer att lämna personligen nästa vecka. Portot på dom skickade korten gick på 171:-, det gör inget eftersom vi knappt ger julklappar till någon. För oss blir det så eftersom vi inte firar jul med någon annan än bonusdottern i år.

Ha en härlig helg och stressa inte ihjäl er!

Kommentarer
Postat av: Margareta

Åh så många vackra och "olika" kort, och så kul att läsa hur ni tänkt!

Själv har jag skickat så många kort (eftersom vi flyttat runt i Sverige mycket under vårt liv och samlat på oss så många vänner) att det inte går att visa alla samtidigt, men visst är det roligt att försöka matcha kort med mottagare!

Ha en underbar 4:e adventshelg!!

Kram!

2011-12-16 @ 21:10:52
URL: http://mormormargareta.blogg.se/
Postat av: Christina

Wow vad många fina julkort! Tack för din fina kommentar!



Ha det bra!

2011-12-16 @ 23:06:52
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com
Postat av: jenny

många snygga kort! min absoluta favorit är julkortet i blått och silver med snögubben nr10 mysigt=) vart kommer stämpeln ifrån?

2011-12-20 @ 13:56:59
URL: http://jennyspysselhrna.blogspot.com/
Postat av: Carmen o.Cony

Tack så mycket Sara för det fina kortet,jätte fin,som alltid.

Och hoppas allt är bara bra med Er,tgrotr ni har en kisse mindre=( vi vet hur det är...

Ha det gott Ni alla,och Bobby och alla era djur.



Kram,

Carmen o.Cony

2011-12-26 @ 18:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0