Fådda julkort

Vad glad man blir då julkorten börjar trilla in, vi får inte så många. I år har vi fått några kort med barnen och hundarna som motiv, några handgjorda kort, några "vanliga" julkort och så via dator & telefon har det ju kommit lite hälsningar.

Här kommer jag bara att lägga ut dom handgjorda korten:


Första kortet är från moster, paperet är handgjort och jag tycker kortet är så vackert. Det är flera olika strukturer och detaljer som jag bara älskar!


Kort nr. 2 är från A på jobbet. Ett jättesnyggt och stilrent kort, dom röda knorrarna är ngt förpackningsmaterial som följde med i hennes sambos julklapp från jobbet.


Och det sista kortet kom från min scrappande hopparkompis. Hon lyckas alltid göra allting så rätt. Alltid så snygga välstämda detaljer, tycker bara det är skam att hon inte har en blogg och visar upp sina alster jag får ju bara se dom jag får av henne. Jag tycker det borde finnas en lag på att blogga sina alster ;0)

God fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0