Förvaring till Spellbinders

Jag vill ha allt ganska nära när jag scrappar och det ska vara smidigt att använda. Jag tyckte inte det var smidigt att ha Spellisarna i sin orginalförpackning så jag köpte en CD-förvaring och övningskörningsskyltar av magnet och så här blev det:


Jag har varit rädd att jag ångrar mig och vill göra ngt annat så jag har bara vikt ihop kartongbiten, men det börjar bli så tjockt så jag tror jag ska ta mod till mig och klippa sönder kartongen...

Jag tycker förvaringen blev superbra, skulle ngn liten dies ramla loss så ligger den kvar dels i plastfickan men även i förvaringen för den har ju dragkedja (som inte kan stängas, den är lite för tjock just nu). I denna förvaring har jag även lite Magnolia dies och så där.

Kommentarer
Postat av: Inga

Det där verkar vara en bra förvaring..jag är inte nöjd med min..så var har du köpt dessa fodral??

Kram Inga

2011-12-05 @ 13:52:35
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Smart förvaring! Tack för att du visar hur du gjort!

2011-12-11 @ 17:20:40
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0