Vecka 5´s julkortsutmaning

Söndagar har visst blivit min dag att blogga, har kanske att göra med mina veckojulkort att göra, jag hinner inte färdigt dom under veckorna.

Den här gången han jag precis få hem min Traderavinst, betalade på torsdag och fick hem den på fredag! Det var en stämpel jag jättegärna ville använda på veckans julkort.

                                                     Stämpeln är en Magnolia som jag färglagt med både distresser och Tombows, lite glitterlim fick det också bli.
Spellbinders går ju knappt att vara utan så det är också använt. Snöflingepunchen från Martha Stewart använde jag plus att jag la på lite glitterlim på flingorna. Den stor blå blomman i blom arrangemanget är en egengjord kaffefilterblomma som jag färgat in med distresser, lagt på lite lim och hällt på små glaspärlor så det ser lite frostigt ut:

Den bruna wellpappbiten under blommorna är från en Magnumglass, dom som ligger i en ask har såna fina papper i asken = spara & använd!

Idag blir det två inlägg, jag har varit med i en annan utmaning/tävling så jag vill ha det i ett eget inlägg eftersom man ska direktlänka.

Ha det bra och lämna gärna en kommentar så jag ser att du varit och hälsat på!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Gud vilken söt stämpel, den blev jag KÄR i nu!!!

Får ta och köpa hem den jag med ;-)

2011-02-12 @ 20:44:38
URL: http://jenniizpyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0