Vecka 7´s julkortsutmaning

Jaha, då var det sista dagen på vecka 7 och då är det dags att blogga veckans julkort, jag är lite imponerad av mig själv, att jag hänger i fortfarande med att göra ett julkort i veckan. Denna vecka blev det ett lite enklare julkort i ett lite mindre format. Det känns som att det kan vara bra att ha lite olika storlekar (prisklasser) och så när man ska på marknad och försöka sälja kort.

Spellisar är använt till att göra dom taggiga círklarna och motiven är målade med Tombowspennor.

Det finns inte så mycket mer att skriva om kortet plus att jag håller på att frysa ihjäl, sitter i källaren och skriver och här nere är det inte varmt vill jag lova, drygt 10 grader kan jag tänka mig, sovrummet håller 14 grader och det är kallare här inne, så nu ska jag klä mig varmt, vi ska åka iväg och se om vi hittar någon trevlig skogsväg att promenera på så att vovven får spralla runt.

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Anna

2011-02-20 @ 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0