30-års kort

Våran mammalediga arbetskamrat fyllde 30 år i mars och nu kom jag på att jag inte har bloggat det kortet jag blev ombedd att göra så här kommer hennes kort:


Vickan är en "blå tjej" därav färgvalet på Magnoliastämpeln, jag har använt spets/band för en gångs skull, tycker det är jättefint att ha på kort men jag får liksom aldrig till det. Fjärilskollaget stämplade jag direkt på mönsterpapperet vilket jag inte brukar göra + att jag stämplade lite noter längst ner till höger på kortet. Jag måste jobba med att dekorera mina kort mer, jag tycker det är så fint när andra gör det men när jag ska göra det så går det bara inte...

Ha en toppenbra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad mycket kort du har gjort....Kul att du börjat blogga igen så man kan få se alla fina kort du gör..Det kortet till Vickan blev ju super nice...

2011-06-17 @ 13:19:46
Postat av: Stina

jättefina kort du gör vännen

2011-06-18 @ 10:28:12
Postat av: Marit

Tusen tack för din kommentar. Jätte fint kort du gjort, gillar speciellt den lilla gruppen med alla blommor.

2011-06-18 @ 20:37:43
URL: http://ettkreativtkaos.blogspot.com/
Postat av: Victoria

Jag blev jätteglad för kortet. Tycker det är jättefint! Du är så påhittig! Hoppas du mår bra. kramiz

2011-06-20 @ 19:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0