Tack Borre!

Hur tackar man människor som ställer upp i vått och torrt? Jag tycker det är jättesvårt.
När jag ringde min kompis för att kolla om hon hade möjlighet att ta några kaniner till sig eftersom vi skulle flytta och inte hade boende åt kaninerna så han jag inte fråga, jag han bara berätta att vi var uppsagda och att det var bråttom med flytt och att vi inte viste vart vi skulle flytta, då frågar hon om vi vill flytta in i hennes föräldrars sommarhus som dom ganska nyss köpt, vilket erbjudande!!! Det tackade vi dock nej till eftersom det ligger ca 1 timme bort från våra jobb, då frågar hon om hon ska ta hand om några kaniner, jag hinner inte ens be om hjälp förrän hon erbjuder sig, hon är verkligen toppen!!!

Nu han vi få tag på stallplats åt våra kaniner så det löste sig, men vi hade ju en inbokad fjällsemester också och för att kaninskötaren inte skulle behöva ta hand om dom besvärligaste kaninerna så tog hon hand om dom 6 "värstingarna" vi har. Det här skriver jag lite innan det ska läggas ut på bloggen så jag vet inte hur vi ska tacka henne, men detta kort ska hon få (eller hon har fått det då detta finns att läsa).

Magnoliastämpel & Mönsterpapper från samma tillverkare. Stämpeln är ihopmaskad med en stor stämpel som ser ut som annonser i en tidning.

Fotograferingen blir lite si så där, jag har inte gjort i ordning fotostudion så bakgrunden blir lite rörig och inte har jag ngt bra program att redigera bilden i heller...

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0