Bättre sent än aldrig?

Jag glömde att fota kortet jag gjorde till min mamma när hon fyllde år för några månader sedan så jag har bett min ena bror att fota och skicka mig det och nu har det kommit:

Motivstämpeln är en Sarah Kay, notpapperet kommer jag inte ihåg vart jag hittat, men jag har skrivit ut det på vanligt kopieringspapper och skitat ner det med distresser och rivit kanterna. Mitten på kortet har jag stansat ut med Spellisar, kortet är vikt i tre delar eller hur man nu ska förklara det.
Jag har gjort ett annat kort på samma sätt, så här menar jag:



Nackdelen är att man behöver stora papper, dom här är från panduro, men jag var ju inte så smart så att jag bad min kompis köpa flera. Men jag har hittat stora papper på en bok/kontorsaffär, så jag ska nog göra fler, jag skär ut 45 x 15 cm så jag får ett 15 x 15 cm kort när jag vikt färdigt.

Det var allt för idag, i morgon ska jag lägga ut veckans julkort, jag har det nästan färdigt, ska en snabbis på mässan i GBG, kanske jag hittar ngt där att använda på kortet, så det får vänta tills jag komit hem därifrån.
På tal om utgifter... jag är farlig nu, har vunnit två magnoliastämplar på Tradera + att jag köpte en på fast pris. Jag som inte ska shoppa mer scrapgrejer, jag behöver inte mer än ez-foam så jag kan montera lite som ligger och väntar, me jag kan inte hålla mig från att "fynda"...

Igår köpte jag en liten present till Marielle, får se om hon får den i helgen.

Nu har jag tjatat klart för idag, bloggar lite mer i morgon.
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0