Grattis Ida!

Då var det dags för brorsans mellantjej att fylla år, vi bor ju ca 120 mil i från varandra så det blir bara ett grattiskort.



Här har jag maskat ihop två av stämplarna som var i senaste kitet från Vilda Stamps. Jag har stansat ut lite trollsländor och blommor med Magnolias dies och blomman högst upp är utskuren med Slicen. Lite glitterlim på trollisarna & blommorna + att jag hällde lite embossingpulver på hela stämplingen, men det syns lite dåligt på denna bild, jag är inte så bra på att ta kort på korten...

Här syns den glittriga embossingen. Det syns kanske också att jag stämplat det cyklande paret med svart och bakgrundsstämpeln i en lite mildare ton, smokey grey tror jag att den heter, det är Versa Fine i alla fall.

Nu ska jag skutta upp och göra mig i ordning för en dag på jobbet.
Ha ett trevligt veckoslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0