Välkommen Marielle!

Förra helgen blev min arbetskompis mamma för första gången, eller hon har ju Hampus (katt), men jag menar mamma till en människa. Jag började direkt att fila på ett kort, men det tog liksom tvärstopp. Dels hade hon lovat en grabb, så jag var ju inställd på ett pojkkort, så det var bara att börja tänka i andra banor. Motivet hittade jag ganska snabbt, men sedan blev det liksom inget mer. Häromdagen så fick jag dit ett mönsterpapper med lite texter jag tyckte passade bra, men sedan var det liksom stopp igen, men idag släppte det lite så här kommer det:

Motivet från Nellie Snellen, stämplat på akvarellpapper och målat med TB, jag är visst inne i en pennperiod.
Skulle kanske satt ett mönsterpapper bakom blommorna också, det ser lite naket ut, men jag är ju inte den som kastar och börjar om, utan tänker "bättre lycka nästa gång". Namnet är ditgnuggat med bokstäver som ser ut som stygn, tycker dom är charmiga.

Grattis till föräldrarna, hoppas vi får se henne snart!
Present kommer så småning om, mamma A vet att jag är ganska seg.
Oj, nu ser jag att jag inte skitat ner kanterna ens, suck. Jag får se till att 1:års kortet blir bättre...

Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack Sara för ett jätte fint kort,...

Jag lovar en pojke nästa gång, så spara ideen (haha)..Kommer snart till jobbet och hälsar på,,ska bara få färdigt köket först så ja kan baka en kaka och bjuda på.....

2011-03-16 @ 16:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0