Vecka 11´s julkortsutmaning och mässbesök

Tänk vad veckorna springer på, 11 veckor av året har redan gått och det innebär att jag har gjort 11 julkort att ha inför marknaden vi ska på och sedan så ska jag ju skicka till några nära och kära, jag räknar inte med att få sålt just något på marknaden.
Så här blev veckans julkort:

Granarna och månen är magnolia och grisarna vet jag inte vad dom heter eller är ifrån.
Fick dit lite punchinella också, något jag har en hel del utav men aldrig använder, den satte jag fast med rosa häftklammer.
Månen och trynenan fick 3D-lack på sig, sedan är det lite glitterlim på granarna och hjärtana.

Jag och min älskade gubbe var på scrapmässa i går, det var så *** mycket folk så jag var inte alls shoppingsugen, men lite fick jag handlat i alla fall:

Jag köpte även lim och ez-foam/mount och några få cardstock och några småbitar med mönsterpapper.
Nästa gång tror jag att jag ska åka antingen på dag 2 eller senare på dagen, jag höll på att få panik för att det är så mycket folk, svettlukt och trängsel, jag hatar det...

Idag har jag även gjort ett kort till broders mellandotter som snart fyller år, hon har flyttat men inte skickat adressändring så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det kortet, hur som helst så bloggar jag det inte förrän närmare helgen.

Nu ska jag upp och se sista perioden av SAIK-LHC, hoppas jag, jag hoppas SAIK avgör i denna period.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj 11 julkort redan...Måste snart börja sätta mig och göra några kort oxå. Innan man vet ordet av det så e det ju advent. Måste bara komma in i rutinerna först,,nu tar Marielle så mycket tid från en..

Ååå vill oxå på mässa,men får ta det nästa år istället :-)

2011-03-23 @ 12:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0