Vecka 9´s julkortsutmaning

Det är bara att inse att jag ligger 1 vecka efter och med noll i inspiration så lär jag inte att igen det denna vecka heller...

Förra veckans julkort har varit färdigt länge, men att ta tag i kameran och fota var visst väldigt jobbigt.
Här kommer i alla fall ett kort:
 
Ett väldigt enkelt kort, stämplade en gammal Magnolia och en God Jul swirl i silver direkt på cardstocken och embossade det. Skar ut en ram i ett silvrigt papper - Färdig!

Tror jag ska göra så med denna veckas kort också, bara ett annat motiv, kan ju alltid skylla på att det kan vara bra att ha på julmarknaden om ngn vill köpa ett enkelt, billigt kort!
Kanske skulle springa upp och fixa det på en gång så är jag ikapp med veckans julkort, tror det får bli så.
Ids jag så kanske det kommer ett till inlägg idag, annars dyker i alla fall ett nytt kort upp i morgon. Min arbetskompis har pluppat ut en liten tösabit, så ett kort till henne blir lämnat i postlådan i morgon om gubben kommer ihåg det, hans jobb är granne med familjen.

ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0