Fler julkort

Min julkortsutmaning gick i strejk för ett bra tag sedan, Vecka 32 var sista gången jag tillverkade ett julkort, men nu har jag gjort några till men dom får inga veckonummer, just nu vill jag bara få gjort några julkort så att jag har att ta med på Julmarknaden nästa söndag.









Det har sedan uppehållet blivit väldigt enka kort, har så svårt att få till det med blommor och blad, men det kommer kanske, just nu känner jag mest en stress över korttillverkning. Julkort som "måste" göras, jag har inte gjort födelsedagskort till flera av mina nära och kära, ett välkommen till världenkort borde jag ha gjort för ett bra tag sedan, men jag tycker mest vi är ute med hunden och hittar på aktiviteter eller är uppe i stallet och fixar med långöronen. Sedan måste jag medge att på kvällen efter stall, hundprommis och middag så är jag rätt så bra på att lägga mig på soffan och slöa innan det är sängdags. Jag som aldrig kunnat tänka mig att jobba mindre än heltid börjar känna att det skulle vara skönt att dra ner på arbetstiden lite - drömma kan man ju få göra...

Ha det gott och mys och njut av tiden vi har framför oss med adventsljusstakar, glögg m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0