Fått ett, gjort ett och en till grej

Jag fyllde år för några veckor sedan men då var jag på semester i mina hemtrakter, men väl hemkommen så fick jag ett kort av min arbetskamrat A och kortet ser ut så här: En ny Magnoliastämpel med en söt mus i handen (min stackars farbror är verkligen jätterädd för möss & råttor så jag brukar få med en på korten till honom). Jag färglade med Distresspennorna som jag gillar ganska mycket, jag tycker om distresser överlag, men köpte Tombowspennor för jag tycker det är smidigt med pennor så när Distresspennorna kom beställde jag hela bunten. Och på tal om Distresspennorna så fick jag hjälp av min ena bror när jag var "hem" på semestern, han hjälpte mig att göra ett pennställ till dom, jag tyckte det var bökigt att hitta rätt färg när dom låg i tuben. Perfektionist som han är så gjordens stället i ek och så här ser det ut när det står på plats: På framsidan ska jag sätta en lapp med färgprover så jag ser vilken penna jag behöver, har gjort likadant med mina TB och tycker det funkar jättebra. Ha det gott och lämna gärna en kommentar om du har lust, har du en hemsida/blogg och lämnar din adress så kikar jag självklart in hos dig!

Kommentarer
Postat av: Inga

Fina kort ..båda två.
Det pennstället är ju hur snyggt och praktiskt som helst....heder åt en sådan bror.
Kram Inga

2012-08-26 @ 11:54:18
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: sara s

Jag är inte alls vän med blogg.se efter det att dom gjorde om den, så jag skyller på det när jag glömde skriva att jag hittade skisser inne hos Mormor Margaretha som jag ser nu att jag inte har i min länklista (måste fixas). Det är min "idol" asamias mamma så jag går till hennes sida via asamias sida...

2012-08-26 @ 17:13:02
URL: http://enuffes.blogg.se
Postat av: sara s

Inga, jag kommer ingen vart på din sida. Är den kanske under uppbyggnad?

2012-08-27 @ 06:44:19
Postat av: Åsa/asamia

Supersnyggt ställ till pennorna. Jag har hört att de ska förvaras liggande, så jag har mina i ett pennfodral. Köpte dem en och en så jag har ingen tub.....men jag har samma problem som du hade innan, hittar inte de pennor jag behöver för stunden.
Kul att du gillar mammas sida ;)

2012-08-31 @ 18:59:28
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Glömde skriva om dina fina kort, gillar dem massor!!!

2012-08-31 @ 18:59:49
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0