Dopkort

Vi har blivit bjudna på min brors barnbarns dop eller namngivning. Jag har hela tiden tänkt att det varit ett dop, men för ett tag sedan läste jag att det var namngivning det var frågan om, men på kortet har jag skrivit dop i alla fall. Nu kom jag ifrån tråden lite, tanken var att vi skulle gå på dopet (120 mil bort), men det trasslade på jobbet med semestern så jag fick skjuta på min semester och då skulle jag inte hinna träffa min andra bror som vi ska bo hos så allt sket sig så att säga, men ett kort har jag fått till i alla fall, det har tagit flera veckor att göra det färdigt. På kvällarna efter övertiden har jag inte orkat och på helgerna så är det tävling (kaninerna) eller umgänge med kompisarna, men nu är det klart och så här blev det: Jag har gjort en insida också, klockan är en die från Quickutz som jag Traderat hem, och visarna är ställda på barnets födelsetid. Men jag blev lite besviken att siffrorna på uret inte stämmer, från kl. 6 och några timmar framåt "går" den fel... Dom har gjort om Blogg.se så jag vet inte hur detta inlägg blir, jag ser inte bilderna, ser bara ut som en länk och jag kan inte förhandsgranska, så jag är inte så nöjd, jag tyckte den fungerade bra förut...

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilket fint dopkort du gjort!!! Så personligt!

2012-08-31 @ 19:00:28
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0