Hmmm, bättre sent än aldrig...

Nya vänner innebär att man inte har riktigt koll på när dom fyller år och infaller det dessutom under min övertidsperiod så är risken att jag missar det ännu större. Vi missade Hermines mattes födelsedag men så i går morse uppvaktade vi henne med en fjäril med ljuskopp att sätta i trädgården och ett kort, fjärilen fotade jag inte men kortet jag snabbgjorde han jag fota:

Tre Magnoliastämplar är använda och ett mönsterpapper från Maja Design, färglagt med både Distress Markers & Tombows, tycker om båda sorterna.
Jag tyckte inte att det gjorde så mycket att jag inte fick dit några dekorationer (förutom blomman som fick agera lite sol...).

Nu ska jag lägga in ett par kort på hemsidan, hoppa i duschen och sedan slappa fram till läggdags, det blir en aktiv vecka:
Må = övertid 2h sedan hundträning på klubben
Ti = övertid 2h sedan packa släpen för morgondagen
Ons = Tävling i kaninhoppning (både tävla och arrangera)
To = Övertid 3h, shejping med hunden
Fre = Övertid 1h, träna kaninerna
Lö eller sö blir det Ullared
Hoppas på att vågen visar -2,5 kg på söndag... ska testa att leva på mättande dag alá Viktväktarna...

Jag har ju glömt att berätta att till hösten så blir det en scrapträff här i krokarna, erättar mer om det längre fram!
Bye, bye!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt sommrigt kort :-)

2012-06-11 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0