Liebster Blog

I have been given an award by Lisa for my blog. It's the
                                          



The idea of the Leibster Blog Award is to spread the love from one small blog (under 200 followers) to other small blogs. This helps to spread knowledge and readership.

I am really honoured, surprised and happy to receive this award from Lisa Thank You so much!

To accept the award, you have to :
1. Link back to the person who gave it and thank them for thinking of you, Please pop over to her blog and have a look at her gorgeous creations!
2. Post the award on your blog.
3. Give the award to 5 bloggers (with less than 200 followers) that you appreciate.
4. Leave a comment on the blogs of the 5 people you have chosen to let them know.


It wasn´t easy to choose only 5 blogs as there are so many talented crafters out there, but finally I decided to give it to these talented ladies:
asamia
Mormor Margareta
Sofia
Evas
Scrapparlotta
Please go and visit these talented ladies and their blogs to look at all the lovely projects!
***************************************************
Jag hoppas ni har överseende med att det står på engelska, jag är ingen stjärna i språk och vill inte göra en översättning, men jag tror jag förstått innebörden av awarden och jag är smickrad av att någon kikat in och tyckt om något av det jag skapat.
Dom fem jag valt är några av dom jag kikar in ofta hos, men jag är nog lite dålig på att lämna en hälsning var gång... jag har några till jag ofta går in till men dom uppdaterar så sällan därav föll valet på dessa skapare.
Jag vet egentligen inte om alla har mindre än 200 följare, vissa kan jag se hur många dom har och vissa har jag inte klurat ut hur man ser det, men i vilket fall så är detta mina favoritskapare!
I morgon ska jag försöka blogga ett kort jag gjort till en vän som fyllt år.
Ha en underbar helg!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

GRATTIS till din avard!...och Tack för att du skickar den vidare till mig. Jag blev så rörd och glad.

Extra glad blev jag när du skrev att jag inspirerat dig att fixa en scrapträff....jag skulle sååå gärna vilja va med, synd jag bor lite väl långt norrut.

Lycka till och hoppas ni får en underbar träff, skriv om den sen - LOVA DET!

Kramar och hoppas du får en underbar helg, med tid för scrap.

2012-06-02 @ 11:14:01
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Margareta

Grattis till din award!! Och att du tänkte på mig..... Blev såå förvånad och glad - TACK rara du!!! Alltid roligt att få feedback på det man gör :D

Har haft en mycket hektisk vecka, trots att jag ju är "friherrinna" numera. Min man har fyllt 70 år med allt vad det innebär, så jag har inte hunnit sända den vidare än, men det kommer, jag lovar!



Nu ska jag skynda mig iväg till Åsas sista scrapträff före sommaren. Har längtat såå!

Ha en trevlig helg - och jobba inte ihjäl dig ! Kram!!

2012-06-09 @ 08:44:05
URL: http://mormormargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0