Shoppning!

Jag gör ju inga kort så det har fått bli shopping i stället.

I Gislaved har det funnits en butik (Presentverkstan) som har haft lite Panduro och nu har dom flyttat Pandurodelen till en egen butik och jag var dit förra fredagen då den öppnades och blev jättebesviken. Butiken var inte jättestor, men storleken var inte problemet, dom hade pyttelite saker i den, det enda jag köpte var Foambokstäver som dom sålde för 29:-.

Jag har beställt men inte fått Tim Holtz Distress Markers, jag kunde inte hålla mig från att beställa från Panduros rea, det blev 7 (sju) förpackningar med stämpelark så idag har jag suttit och monterat stämplar ute på balkongen, foamen räckte inte till allt, men jag kom en bra bit i alla fall. Två paket brads och gröna häftklammer blev det också.

Lite nya designkort till Slicen har det också blivit, Traderade hem ett kort superbilligt och det andra kortet köpte jag till ett bra pris på SS om jag minns rätt.

Jag har ett kort i kameran jag inte orkar ladda upp, det är ett kort jag skickat till en barndomskompis som fyllde år, gissa om jag blev glad när jag får ett brev (ja, ett äkta brev, inte mail) från henne, där hon tackar för kortet!!!

Idag har jag möblerat om kaninerna, mer om det får ni läsa om på min hemsida:
http://enuffes.weebly.com/

Ha en bra helg, nu ska jag slänga mig på soffan och bara softa.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Visst är det kul med shopping som omväxling ibland, själv ska jag på scrapshopping i helgen på mässan i Avesta ;0)

Panduros skumbokstäver är kanonbra till kort och till riktigt bra pris just nu...perfekt!De fick flytta hem till mig med ;0)

Kram ♥

2012-03-07 @ 17:43:31
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0