Tack Andy & Anna!!!

I går flyttade vi stora akvariumet (720l) och till hjälp hade vi min arbetskompis kille (som är tyngdlyftare), så det gick ganska smidigt. Nu står det på plats men vi har inte tagit dit soffa & bord så vi vet inte hur trångt det blir, skulle det bli ohållbart så måste vi sälja akvariumet (snyft). Ovanför akvariumet satte vi upp en hylla (Lack från IKEA) som vi fick av Anna & Andy. Tusen tack för hjälpen & hyllan!!!
 
Scraprummet är så gott som färdigt, Rebeccas rum likaså. I hennes rum fattas säng, taklampa och bord och ev. ngn vägghylla.
 
Furuskåpet jag ska måla har vi tagit till huset, men jag har inte hunnit börja med det, vi har inget kvar i förråden borta vid lägenheten. Jag ska försöka vitlasera väggarna i matsalen innan vi tar dit lilla akvariet (375l).
 
Det lite större som är kvar att flytta nu är:
Våran säng, bäddsoffan till gästrummet och ett vitrinskåp, sedan är det bara kontorsmöblerna, soffa, bord, tv och garderobsinnehåll, köksön och allt från köket kvar. Längtar tills vi flyttar in, katterna är inte så glada i att vi är borta hela tiden så det ska bli skönt när vi kan ta med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0