Vitrinskåpet snart klart

I dag kommer vitrinskåpet att bli färdigmålat, jag ska även lasera en list vi har saknat och en list runt en "glugg" som jag glömde bort sist jag laserade. Torsdag har jag tagit ledigt och ska vara hemma och fixa till så att matsalen blir färdig (vi har bestämt att vi inte skla måla/tapetsera väggarna där inne ännu.
 
Gardiner till Rebeccas rum och vårat sovrum ska jag beställa på Jotex, 98:-/par. Svarta till henne och mörkbruna till vårat sovrum. Köksgardiner??? vet inte alls hur jag ska ha där. En enda stor hiss/rollup gardin, går det???
Fönstret i sin helhet är 305 cm brett och ca 2 m högt. Delar man upp det så är ytterfönstrena invändigt 65 cm och mitten fönstret 165 cm. Hade det varit bättre/snyggare med tre hissgardiner?
 
Ska lägga in bilder när jag får i ordning dator/kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0