Kort till mor

I somras fick jag och min man en resa med två hotellnätter i Norrbotten av min mamma, min bror var chaufför och mamma var så klart med. Eftersom vi har hund så var det lite knepigt att få tag på hotellrum så vi fick ta en längre rutt än det från början var tänkt. Men det var en mycket trevlig resa som mest gick ut på att kolla på några forsar. Jag vet att mamma uppskattar mina handgjorda kort så jag hittade en skiss inne hos "mormormargareta" och gjorde kortet utifrån den.
En Magnolia jag tycker är så söt fick bli stämpelmotivet denna gång, jag har ju inte världens bästa minne så jag är inte säker på om det bara är Distresspennorna som är använda eller om jag även målade med TB. En kakservett, bokstäver & fjäril från Panduro, ett band, några pärlhjärtan från Ge-Kås och två mönsterpapper har jag använt. Jag vet inte om det är jag som är trög men jag kan inte med Blogg.se sedan dom ändrade den. Jag kan inte länka Jag får inte fram bilden under tiden jag jobbar Ofta blir det extra mellanrum i texten KAN DU HJÄLPA MIG OCH FÖRSTÅ MIG PÅ HUR JAG SKA GÖRA???? Annars måste jag kika runt efter en ny blogg... Ha en trevlig helg! Själv ska jag vara på kaninhoppning och just nu är jag totalt oinspirerad pga för få medlemmar som kommer och hjälper till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0