Oj, korten gick åt!

I vårt lilla samhälle arrangerades en liten julmarknad i samband med Luciafirandet. Jag blev tillfrågad för ett tag sedan om jag ville sälja kort. Eftersom det var första gången dom hade julmarknad så tänkte jag att man får ju ställa upp så det blir några utställare. Jag hade verkligen ingen tro om att få sälja något kort, så jag tyckte att det skulle gott och väl räcka med dom kort jag gjort till mina nära och kära. Jag har gjort totalt 22 kort, men 5 av dom hade jag redan skrivit i vår egen julhälsning, så 17 kort fick följa med och vet ni vad, alla blev sålda!!! Gissa om jag blev förvånad???

Jag har lagt upp bilder på hemsidan
enuffes.weebly.com
Leta upp handgjorda kort i menyn, vill du beställa ngt kort så kontakta mig på [email protected]

Nu ska jag bara klura ut hur jag ska hinna med att göra nya julkort till dom jag ska skicka till!

Själv fyndade jag ett armband, en sjal, honung, godis och vaxljus!
Såg några tavlor jag blev sugen på, men tyckte det var lite för mkt pengar för min plånbok, men så fina!!!

Ha en härlig Luciakväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0