Rosa/Svart julkort!

På scrapträffen vi hade för ett tag sedan så påbörjade jag ett kort som jag gjorde färdigt nu i veckan. Gulp... Det är ju snart Lucia och då ska jag stå på julmarknad och ha några kort till försäljning och detta är ett av korten:
Panduro säljer ju stämplar och det här en faktiskt en av dom som jag verkligen gillar.
Textstämpeln är en Reprint som jag fyndade på en utförsäljning.
Min man sa till mig en dag:
- Oj, jag har glömt berätta att dom säljer ut scrapgrejer för 50% i Gnosjö.
En kvinna i samhället vi bor i visste tydligen om att jag håller på med scrapbooking och hade berättat det för honom, men han hade glömt berätta det för mig. Jag hade ingen aning om att någon sålde scrap i Gnosjö och jag tror inte många visste om det, för på scrapträffen satt vi och pratade om att det är synd att det inte finns.
Det här var inne på en liten spelbutik (för trav och lotto ni vet) som jag inte ens visste fanns. Jag handlade i alla fall lite grejer:
Allt utom hÄnglan handlade jag där, så papper för 3:-/st, stämplarna för 30-42:-/st, blommor och hjärtebrads.
Det fanns inte så myckert att välja på, men jag ska nog dit en gång till och se om jag kan fynda något mer i alla fall. Jag gav ca 200:- för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0