Grattis min vän!

När jag skulle göra kortet till min äldsta vän (vi har typ känt varandra hela livet, hon bor kvar i barndomsbyn så vi träffas var gång jag åker "hem"), så hade jag turen att hitta en skiss jag tyckte om och visste direkt vilken stämpel jag skulle använda. Skissen hittade jag hos Kristinas scrapbooking blogg, jag var till och med så modig så jag skickade in kortet till tävlingen som hörde till skissen.
 
Motivstämpeln blev en av dom nyaste Magnolierna, en stor rosa kakservett som jag haft länge i mina ägor men aldrig velat använda, jag är den snåla typen som hela tiden egentligen måste ha två av samma för att kunna använda, men jag försöker ta mig i kragen och använda det jag har..., satte på lite bling på kakservetten, lite silvrigt glitterlim på dom utstansade hjärtanen och på ena mönsterpapperet (för att det redan var på det ena mönsterpapperet) och bokstäver från Panduro. Hennes hjärta fick lite crackle paint, men som vanligt är det svårt attfå det till att synas på bild.
 
Jag tänkte från början ha kortet helt i svart/vitt och med bara Tildas hjärta i rosa, men på ngt sätt så lurade sig mer och mer rosa in på kortet.
Kanske borde jag ha chalkat kakservetten? Äh, jag blev ändå ganska nöjd och hon som får kortet brukar bli jätteglad att jag hör av mig och det är ju huvudsaken!
 
Vet ni vad?
I morgon är veckans sista arbetsdag för oss i sysalen, vi är några arbetskompisar som drar till Ullared & Ge-kås på torsdagmorgon med övernattning, det ska bli så roligt.
Det bästa är att det är inte mycket grejer jag måste handla, så jag kan mest bara gå omkring och kika.
Lunch på kina/thai restaurangen, sedan blir det smörgåstårta till kvällsmat & frukost, gissa om vi kommer att må gott!
 
Tjingeling, ha det så bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0