Tröstkort till mor lilla mor...

Mamma skulle till tandis och fixa en plomb, tandis tyckte att det var bättre att dra ut tanden, misslyckades och det blev en kraftig blödning, skickade upp mamma till lassa där dom inte kunde fixa tanden. Hon får en remiss till Umeå (13 mil bort), där hon ska röntga sig. Nu är hon röntgad men inte tillfixad och har så klart ont så jag gjorde ett litet krya på dig kort.
En Magnolia blev det även till hennes kort, jag är nog ganska glad i Magnoliastämplarna och på tal om det!!!
Jag har fått tag i en stämpel jag letat efter att tag, äh, svårt att beskriva jag får visa den när den kommer hem hit.
 
Jag använde lite grejer jag inte brukar använda. Det var länge sedan kanstansen som ser ut som ett rivet block blev använd, Chipboardbiten längst upp till höger har jag haft vääääldigt länge, köpte en plåtlåda på Panduro (???) med en massa chipboardbitar i, kanske mest för lådans skull - jag är ju lite lådtokig... - Jag stämplade en text på den och satte fast den med brads som ser ut som skruvskallar. Blombladet är från en MagnoliaDie som jag har velat ha länge men inte kommit mig för att köpa, men när jag skulle beställa billiga Magnolior från Hannas Pysselstuga så passade jag på att köpa den och det är jag glad för!
Lite småstämplar från Magnolia, Martha Stewart och Vilda Stamps stämplade jag dit också, idén har jag fått från asamias blogg. Hos henne hittar man alltid en massa inspiration!
Tack!!!!
 
Jag tänker ofta att jag ska ta mig i kragen och blogga lite oftare, jag tänkte ju visa huset men det blir inte av, jag skyller på bärbara datorn... och att jag inte orkar dra igång stationära... skyll???
 
Nä, nu ska jag gå ner och duka vi ska ha matgäster och jag har gjort laxlasagne som snart ska skjutsas in i ugnen, ja, jag har gjort en vegetarisk också eftersom hon är vegetarian. (det här blir alltså igår eftersom jag ska publicera detta förts i morgon, söndag.
 
Ha det gott och glöm inte att jag skulle bli så glad om du lämnade en lite kommentar, har du en egen blogg/hemsida så kikar jag förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0