Försenat julkort

Jag föreslog A på jobbet att vi skulle ge varandra julkorten efter jul, för jag kände att jag skulle få svårt att fixa det innan, men nehejdå, kortem skulle bytats innan vi gick på julledighet. Sista veckan vi jobbade innan jul så blev jag sjuk, ringde A och bad henne lägga glasögon och lönebesked i mitt skåp och då pratade vi om julkort, hon skulle inte hinna innan jul!!!
Nu var det ju ingen panik längre, men nu är i alla fall kortet gjort och hon fick det för kanske en vecka sedan, jag minns inte. Hon hade bestämt hur det skulle se ut, eller så här löd ordern:
Ett kort helt i vitt (jag förhandlade mig till att få använda silver också), det skulle finnas med en snögubbe, så här blev det:
Jag skulle ha med lite blommor också (inget krav från A) men dom glömde jag bort.
 
I morgon ska jag försöka fota matsalen och blogga om den, för er som inte vet så ska jag blogga mig genom vårat hus, en gammal charmig stationsbyggnad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha titta hur fint det blir när man ställer lite krav :-)

2013-01-16 @ 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0