Plastsvärfar 70 år!

Min mans mammas sambo fyllde 70 nu i mitten på april, 70 låter väldigt gammalt men när man träffar honom så inser man att 70 inte alls är gammalt. Det är samma med min mamma, hon har paserat 70 för flera år sedan, men hon är också väldigt välbevarad. En annan välbevarad kvinna var min mans mormor som gick bort häromveckan, hon hade passerat 90 med några år, sista åren var hon dement, men absolut inte helt borta, ibland snurrade on till det, men hade ändå hyfsat koll, det är så härligt med pigga, gamla människor!
 
Här kommer kortet jag gjorde till denna Yatzymästare (Boul, Biljard, you name it, han är mästare i allt - om han får säga det själv ;0)
 
Stämplar från Vilda Stamps, siffrorna är QK Aquarius (SÖKES!!! Jag vill köpa det men kommer aldrig åt det till ett vettigt pris).
 
Thats it.
 
Ha en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0