Älgarna demonstrerar, älgarna har fått nog...

Här är ett kort som jag tänker skicka till min sons farmor och farfar. farfarn är älgjägare och den här stämpeln är ju så söt så jag fick bara lov att köpa den...
Älgen kommer från Magnolia, ja det gör förresten granarna och månen också. Papperna tyckte jag passade så bra till miljön, jag stansade ut lite granris så det skulle se ut som att han står i buskaget .Texten är en die från Rox och snöflingorna längst upp är en die från Joy.
 
För ovanlighetens skull så har jag fotat från sidan så man kan se att det är lite 3D...
Lite snö på granen + lite frantage. Frantagen har jag dock inte lärt mig att hantera ännu...
 
Ohh, fattar ni att det är bara  ett par veckor kvar till advent??? Förra helgen var vi i väg och köpte en fejkgran, vi har inte haft gran på flera år men nu var vi sugna igen. Vi behövde en ganska hög gran i och med att vi har så himla högt i tak, nu fick vi tag på en 260 cm gran och det blir lagom högt för katterna att sitta på sin hylla och slå på spiran, hihi.
Jag har lagt inlägget på fördröjning, så när jag skriver detta så är det lördag f.m. Nu ska jag gå ner och fixa lite för dottern ska ha tidigt födelsedagsfest (hon fyller inte förrän i december) så jag och gubben ska på julmarknad och sedan bort och vara hos vänner hela kvällen så tjejerna får vara i fred...

Kommentarer
Postat av: Monica =)

Vilket urcharmigt julkort!!! Ett sånt man blir glad av =)

2013-12-03 @ 17:27:30
URL: http://monica66.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0