Silvrigt och guldigt julkort

I Ett Trykks julkortsnummer hittade jag ett stilrent kort som jag har apat efter, eller scrapliftat som det heter på lite finare språk. Jag stämplade först upp texten i guld, men hittade inget bra papper så då blev det i silver, men jag blev så nöjd med kortet så det fick bli ett med den guldiga texten också, det var bara att rota lite i pappersstället med papper jag aldrig använder...
 
Först det Silvriga:
 
 
Och det Guldiga:
 
Tycker dom blev fina i sin enkelhet. Jag har embossat texterna och blommorna har jag gjort själv och smutsat ner med silver resp. gulddyna. Idén till blomman hittade jag i en Magnoliatidning.
Jag ska ju stå på en julmarknad och "visa upp" mina kort så det är därför det blev ett extrakort, jag har egentligen gjort klart alla mina julkort, men jag är lite sugen på att göra fler så det kan nog bli några extra i år...
 
Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0