Förvirrad eller...???

Tidigare i veckan fyllde min moster år, i god tid hade jag gjort kortet och bloggat om det, men satt datum på bloggandet så att det poppar upp på rätt dag. Då kändes det väl som att jag gjort det jag skulle så jag höll på att glömma bort själva postande av brevet. Samma med min bror, men där har antingen ngt blivit fel eller så har jag glömt att blogga det, hans kort kom fram i tid trots att jag skickade det dagen innan han skulle få det och så snabb brukar inte posten vara. Men så idag så såg jag att en gammal klubbkompis/kaninhopparvän fyller år men kan inte minnas att jag skickat kort till henne, men var ganska säker på att jag gjort ett kort till henne, men det fanns inte på bloggen (men nu såg jag att det ploppat upp, senare på dagen än jag trodde). Så i morgon kommer kortet i föregående inlägg att postas...
 
Här är i alla fall kortet till min bror som fyllde år i går:
 
 
 
Usch, så tanigt det blev... det tyckte jag inte innan. Undrar om jag glömt chalka kanterna?
Ja, ja. Cykelkillen är en hÄngel och den valde jag för att min bror har återupptagit motionscyklingen igen. Motivet är som vanligt färglagt med antingen Distresser eller Tombowspennorna eller kanske både och.
Fiskedragen tog jag med för att han fiskar lite när han är uppe i stugan och mer lär det väl bli när han är färdig med bygge, målning och småfixet av stugan. Frimärket för att han samlade på frimärken i sin ungdom, filmstrippen för att han har en megafin kamera som han borde använda oftare!!! Stickersen med kaffekoppen för att han inte tackar nej till en kopp kaffe. Så här tänker jag ju inte alltid när jag gör kort, men jag har upptäkt att jag är så *** dålig på att använda mina grejer när jag gör kort, så nu försöker jag övertala mig att man kan inte bara köpa och köpa, man måste använda det man köper...
 
Jag är inne i ett äckligt shoppingstim nu, vet inte hur många stämplar jag köpt senaste månaderna, främst hÄnglar men även Magnolier. Denna hÄngel är inte nyköpt, den köpte jag i ett kit medans hÄnglar & stÄnglar fortfarande fanns. Bara i veckan så har jag fått hem minst 10 hÄnglar, 5 magnolior, ett paket från Panduro med blommor, cardstock, designblock, hörnstans och bokstavsstickers, tur jag inte är på krogen eller köper kläder så ofta (krogen=aldrig), så jag kanske kan motivera mina scraputgifter med det.
Nu är det bara en (känns som jag sagt det förut, hihi) hÄngla kvar jag jättejärna vill ha tag på...
 
Har du hon som har en hjärtegirlang? Vill du sälja eller byta mot Dalahästen som jag förivrade mig på så att jag köpte två utav av, så hör av dig!
 
Nu ska jag gå och göra ett till julkort så jag har några att ställa på bordet på julmarknaden.
 
Ha en trevlig söndag (eller vilken dag du nu läser detta), det ska jag ha, är bortbjudna på fika vid tre-tiden...
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Tack för ara ord inne hos mig! Så glad jag blev, både att du gillade mitt kort och att du lämnade ett spår så jag kunde hitta in i din fina blogg! Oj så mycket inspiration jag fått!! Jag har strosat runt här en lång stund - och bl a upptäckt att vi har flera gemensamma favoriter bland hÄnglarna!
De llra äldsta är jag merst förtjust i - de är inte så barnsliga, och det passar bra till mina jämnåriga vänner. De yngre kan få lite vad som helst ;o)
Må gott! Kram!!

2013-10-13 @ 23:17:29
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Jóna

Hei Sara !
Takk for besöket på mitt blogg og koselig ord :)
Du behöver ikke be åm unskyldning for din engelsk ;) Engelsk er ikke vårt morsmål og nr. 1 er å ble forstått :) Håper du forstår min skandinavisk ;)
Kram, Jóna

2013-10-16 @ 01:35:13
URL: http://imsland.blogspot.com/
Postat av: Jóna

Jeg glemt helt å sig at jeg liker (killar på svensk?) ditt blog, kortene dine er kjempe fine :)

2013-10-16 @ 01:36:47
URL: http://imsland.blogspot.com/
Postat av: Berith Hedlund

Tack för besöket i bloggen! :)Vilka jättefina kort du gör, Hänglar stämplarna är mina favoriter :)
Ha det gott!
~Berith

2013-10-17 @ 00:27:02
URL: http://berith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0