Hönsigt julkort!

Jag satte mig och påbörjade ett julkort, det är nog bara monteringen kvar, kommer på att jag har nog inte bloggat dom senaste jukorten, det blev ju lite födelsedagar som kom emellan!
 
Här har jag gjort ett kort utan lull, lull om man nu inte räknar bandet och rosetten dit, nej, det gör man inte.
 
Här har jag maskat ihop två hÄnglastämplar, tjejen räknas nog till en påskstämpel, men jag tyckte det funkade så här också, det finns väl kanske dom som vill ha ett julkort att ge bort till hönsägare? Rosetten får jag inte att se vettig ut, men antar att övning ger färdighet och eftersom jag sällan gör rosetter så kan man kanske inte förvänta sig att dom ska bli bra heller. Som vanlilgt har jag färglagt med pennor (Distress markers och/eller Tombow). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0