Kan du riva ut en boksida?

Dagens julkort har legat färdigt ett tag, skissen hittade jag på en Norsk sida har jag för mig. 
Måste fråga er, har ni samma problem som jag?
Jag kan inte riva sidor ur böcker, boksidan på det här kortet har jag köpt i en webbutik, det har jag inga problem att använda eller att köpa för den delen, ja, kanske lite pga att jag inte har så många sidor, men inte moraliskt sett. Men för läääänge sedan så köpte jag en bok (Bibel) på Tradera för att använda bladen till scrap, men det tog emot så jag köpte en till på Tradera, tänkte att det blir lättare om jag har två, men nej. Köpte ett bokpaket på en scrapsida för det var nog bara det att det var svårt att riva för att det var en Bibel (jag är inte troende, men ändå). Men jag fixar inte att riva sidor ur böcker! Hur ska jag komma över det?
Jag försöker tänka att så länge dom sitter i boken så får ju INGEN se dom, när jag sätter dom på korten så syns dom ju i alla fall, men nej, det går inte. HJÄLP!!!
 
 
Här har vi ett kort i blått och brunt med en Magnoliastämpel som jag tycker är så fin. Man kan maska bort stämpeln och sätta dit en annan text om man vill så den är användbar!
Slicen fick skära ut den skimrande kvisten, en liten minipunch har gjort den lilla snöflingan i blomman och som jag skrev så är textbladet en gammal boksida som jag köp i en webbutik för länge sedan. den andra texten är en stämpel som jag också tycker mycket om! Martha Stewart punch är använt och Spellbinder dies.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0