A fyller 30 ÅR!!!

Som min arbetskompis A har våndats för denna dag, hon har tyckt att det har varit skitjobbigt, men på senaste tid har hon börjat acceptera att det finns inte så mycket att välja på!
 
Hon har tagit ledigt idag, men ska ta med dottern och komma på jobbet och bjuda på fika och få presenter.
Vi arbetskamrater har köpt presentkort till henne och av mig får hon en Magnoliastämpel som hon velat ha, en bit filmstrip och detta kort:
 
Min kära hÄngla fick bli huvudmotivet till detta kort. Några olika fabrikat på textstämplarna blev det och cirklarna med 30 utskuret är fixat med Slicen. Mönsterpapper från Maja Design. Det här kortet gjorde jag till September månadsutmaning på Svensk Scrapbooking. Jag tyckte om skissen man skulle utgå ifrån.
 
Hoppas nu att A, som är ganska kräsen tycker om kortet och att hon får en underbar dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0